KALAU SUKA..

Friday, October 8, 2010

susahnye nak tido malam..........

erm... sekarang baru aku perasan yang aku nie dah mula bertransformasi bertukar menjadi speasis burung hantu..mana taknyer siang aku tido malam aku berjaga..aku pon tak taw macam ner aku boleh bertransformasi sehingga menjadi salah satu ahli baru kelab beliaw speasis siburung hantu nie..mungkin sebelum nie takdeh lah ketara sangat waktu tido aku tapi sekarang aku rase aku memang takkan tido kalu jam belom pukul 2 0r 3 pagi..de jugak hari aku tak tido langsung waktu malam..tapi esoknyer mula la aku membutakan diri aku..ayah aku pon da selalu merungut tengok aku yang tak tido malam nie.......aku pon tak taw la kenapa...pergi klinik tapi doc cakap maybe stress kott.. dulu tyme belajar maybe la stress [alasan laen selain malas ngaku kat doc yang aku giler bermain ngan laptop si jangtung hati].padahal aku lah manusia paling malas study apalagi memikirkan pasal study..tapi sekarang stress per nye.. mintak ubat tido tak pernah dapat.... paling rasa sangat terseksa tyme mata rasa berat sangat koz ngantuk dan nak tido tapi badan tetap berdegil tak nak menidurkan diri...eermmmmmmmm.......betol ker aku stress eak???? maybe la kot..tapi kire ok la kan aku tak tido malam secara otometiknyer aku jadi jaga rumah nie..menjaga keselamatan mereke2 yang tido..tapi masalahnyer betoll ker aku menjaga keselamatan..?? duk asyik mengadap laptop jeh per cerita..........ermmmm[mengeluh panjang sambil mata mula pejam celik,pejam celik koz sangat2 mengantuk..]..............
p/s - jangan tiru aksi mengeluh koz tak elok mengeluh dalam hidup taw....(^_-)

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..