KALAU SUKA..

Saturday, October 2, 2010

hari nie bape haribulan??????

huhuhuh...apedah...sejak duk umah ni..tarikh pon dah lupe...pagi-pagi lagi akak aku dah pergi kerja.. dalam kul 10 dia balik umah..ajak pergi umah terbuka ex-bos dia( bos pon ader ex ke..ingat kan tuttt jeh ber ex).. ..dengan penuh kemalasan aku pon tak ikut..jadi dia pon bawak la adik bongsu aku pergi join dia makan-makan dirumah ex-bos...huhu masa dia nak pergi tue..dia pon meninggalkan pesan bahawa esok kite akan pergi kenduri kawen adik bos dia sekarang........ aduyaiii malas tul la nak menghadirkan diri ke majlis sosial nie... aku pon hanya membisu kan diri sahaja..ececehh..ayat tak bleh blah tooll...
tengah relex-relex atas sofa aku pon mencapai kat jemputan kawen yang diberi akak aku beberapa hari lepas..dengan harapan nak tengok umah bos akak aku tue kat negeri mane.then konon - konon nak taw la nama bapak bos akak aku.. (eh aku nie da tak de keje laen ker haa..sampai nama bapak orang pon nak cari tahu.. memang aku nie pembizy body toll la..) aku pon tengok la dengan teliti...umah yang akan mengadakan kenduri tue satu kat negeri sembilan bertarikh 2.10.2010 n satu kat melaka 3.10.2010..tengok punye tengok entah kenapa aku menjadi keliru.. mane satu umah bos akak aku nie.. yang kat negeri sembilan ker kat melaka?? aku belek lagi sekali meneka -neka nama bapak bos akak aku..berjayakah aku menekanyer??? jeng jeng jeng...tiber-tiber aku terpikir....pe ke tak betul punye pemikiran aku..sah sah akak aku cakap kenduri esok jadi mestilah bos akak aku tue ber BIN kan..........................yang mane kendurinya akan diadakan esok hari ahad..nsib baik la hari aku ingat lagi ( adik-adik aku tak pergi sekolah maknenye hari sabtu la dan esok kompem ahad kannnn..law korang tak caye baek korang pergi cek balik.tengok kalender ker or tanya la sapa-sapa yang lebih alert pasal hari nie..)...huhuhu
tue la terperap jeh kat umah... tarikh pon da luper ker...kate tengok tv hari-hari....pe la aku nie..ishhh ishhh ishhh.. nasib ko la labu................

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..