KALAU SUKA..

Monday, October 18, 2010

satu kenangan.......

Berjiwa lak malam nie dengar lagu kat radio..rasa cam dalam hati ade taman jerh..hahaha....mendayu2 jerh lagu yang aku dengar nie..teringat lak masa zaman2 belajar kat hostell dulu..suka sangat wat keje ker hape ker sambil dengar radio or lagu dalam henset...nak dijadikan citer ntah kenapakah satu hari tue aku  pergi kelas sambil dengar lagu dalam henset aku dengan menggunakan hearfon .[betoll ker ejaan 'hearfon' tue.??..kompius sikit..biarlah..hope u oll faham k ape itu 'hearfon'] .....
So pagi tue, aku pon jalan la ngan kawan aku..Kitorang  berjalan berdua-duaan menuju ke kelas dengan romantiknyer..setapak demi setapak...untuk pengetahuan u oll,..kawan aku ni  perempuan k...huisshh..jauh betoll nak sampai ke kelas aku rasa.......
Sebelum memulakan perjalanan pada pagi itu [skema sikit ayat] aku pesan la kat kawan aku nieyh :

AP :...ko  jangan cakap ngan aku taw..koz aku tak dengar.....aku nak dengar lagu pakai 'hearfon'  nie..
kawan aku : okehh......

Jadi sepanjang perjalanan aku dan dia hanya melayan bluess masing2..
Tiba-tiba..................
bedebukkkkkkkkkkk......kenapakah?? apakah yang terjadi?? rupe- rupenyer...........................
Buah nangka jatuh daaa.....siapakah itu.???
aku sedar2 aku dah jatuh koz kaki aku tersadung lantai yang tinggi sikit..tak perasan lak kat situ lantai dia tak sama tinggi..huhuuhhu...aduhh..terjadi superwomen lak..jatuh tertiarap then koz baju yang aku pakai tue agak licin aku sedikit tergelongsor ke depan..huhuhu...kawan aku nie bukan nak tolong aku..gelakkan lagi ada..pastu aku pon cepat2 bangun then terus kan jalan seperti biasa.tak dek dah nak menoleh kiri kanan dah...nasib baek la tak ramai orang tyme tue..sampai kelas.. kawan aku nieh tak habis2 nak nyakat aku.......sebab jatuh..mula2 rasa nak marah gak tapi lame2 aku pon join gelak skali..hahaha..terus fobia nak jalan sambil dengar lagu pakai hearfon' dah..tapi sekarang still  suke lagi jalan sambil dengar lagu pakai 'hearfon'....hohoho.....tiap kali lalu kawasan tue aku berhati2 nak melangkah..takut jatuh macam dulu......even dah habis belajar kawan aku still sakat aku pasal hal nie.hohohoh..sampai hati kamu...
inilah satu kenangan yang aku tak leh lupe......huiss...malu seyhhhh..........

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..