KALAU SUKA..

Monday, October 11, 2010

entah la.........

sayu aku tengok berita hari nie..kes kemalangan yang membabitkan bus-kereta-van..dan meragut 12 orang korban.......mengikut pemerhatian aku, kemalangan maut berprofil tinggi ( koz ramai yang terkorban ) memang selalu terjadi.. walau dah banyak kali terjadi pon, still tak amik pengajaran lagi..aku akui,dulu aku selalu naek bus nak balik ker kampung or ke tempat belajar.. memang bus yang aku naek tu dipandu  laju dan sesuka hati jerh memotong kenderaan lain....... kadang2 takut jugak..tapi doa je la moga sume selamat.. dan Alhamdulillah la tak jadi ape2..tapi bile jadi kejadian tak diingini macam nie, baru lah nak kecoh sana sini, salah orang tue, orang nie, tapi tak de tindakan yang diambil pon...erm...sesetengah pihak takper lah tak kisah...tak tersentap pon bila jadi macam nie..tapi bagi orang yang selalu naek bus..gerun gak terasa kat hati nie......tak reti la nak komen orang..nak nasihat pon macam tak guna. ader otak..pikir la sendiri..............

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..