KALAU SUKA..

Thursday, October 7, 2010

buhsan.....

bosan nyer duk kat umah ne..naseb aku la kan habis belajar tak dapat kerja..erm....tak boleh jugak nak salahkan takdir..sapew suruh aku tak berusaha cari kerja kan.?? so salah sape?? teringat lak kat sorang lecturer aku masa belajar dulu..Puan W.....ea la..masa belajar bile ade kelas jeh mula la rasa malas jeh nak pergi..tapi bersorak heppy bile tyme kelas batal...satu hari tue puan W ni cakap la kat kelas kitorang yang dia kene pergi kursus seminggu ker dia ader kerje tak silap aku...so kelas takder la..nak kene ganti awal..kitorang pon mule lah buat-buat manja dengan alasan nak mintak kelas tue tak payah ganti..hohohoh..leh lak gitu kan...lalu puan W pon cakap..tak silap aku ayat dia macam nie 'awak sume ni sekarang ea la tak nak pergi kelas..tyme awak dah habis belajar nanti bile awak tak kerje masa tue awak akan rasa best nyer tyme belajar..waktu tue awak akan rasa sampai tak tahu nak buat apa dah bile bangun pagi'..............dan sekarang aku pon merasai perkara tue..bukak jeh mata mula la fikir nak wat kerje haper hari nie..ea la..hari-hari buat kerje same jeh..bosan wehhh..huhuhu.. nak cari kerje..nak cari kerje...nak cari kerja..kerje ape eakk?????????? ermmmmmmmmmmmm,,...

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..