KALAU SUKA..

Friday, October 8, 2010

7 tanda suami curang......

asyik citer sal life aku jeh..ingat aku selebriti ker orang nak bacer kisah hidup aku???
berubah jap tuk arinie...aku nak share 7 tanda suami curang... perhhhh...agak mengujakan koz sebagai isteri kite mesti kene alert ngan hint2 yang diberi oleh suami..[ menung jap sambil garu2 kepala aku yang tak gatal memikirkan tarikh perkahwinan aku yang masih bujang nie...].
jadi kepada semua isteri2 mee tali..perhatikanlah 7 tanda2 kecurangan suami anda..[ditekankan sekali lagi bahawa suami anda a.k.a bukan suami aku but suami korang @ suami you oll..ahakzzzz..]..

1.Mula jaga penampilan diri
-dulu punyerlah selekeh tapi sekarang mula melawa kalah anak teruna you!!!

2.Pola hubungan seks berubah
-sila huraikan sendiri koz aku masih bujang...hohohoho..lagipon aku malas nak taep huraian panjang lebar apa yang aku bacer..pemalas punyer aku..huhhh..

3.Sering menghilangkan diri dalam tempoh yang lama
-pergi dating @ bercuti la tue ngan makwe baru...

4.Pengeluaran wang atau kad kredit yang berlebihan..
-berbelanja lebey dari biasa or jumpe bil-bil restoren yang mahal sehingga sengkek even awal bulan..auchh..sungguh berani beliau mengkantoikan diri dengan bawak balik bill kerumah.....

5.Tidak dibenarkan memegang telefon bimbit suami
-takut kantoi la tue.........

6.Cara layanan berubah.
-dulu romantik tapi sekarang pantang salah sikit terus nak marah..kadang-kadang tak de salah pon kene marah..apekess???

7.Kata hati seorang wanita.
-nilai la pasangan based on perasaan anda pada suami anda..koz tak de yang lebih meyakinkan selain perasaan anda sendiri..


so..kepada isteri2 tu mula la memberi lebey perhatian pada suami agar dorang tak cari yang laen... yang belum kawen tue sabar dulu..dah kawen baru leh bagi perhatian..law tak ala kadar je cukup..uppss..bleh ker gitu?? jawapan hanya pada you oll k...semoga entry nie bermanfaat tuk sume isteri yang nak mengesan kecurangan suami..zzzzzz..

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..