KALAU SUKA..

Wednesday, October 13, 2010

bila itu adalah sesuatu...........

Macam mana aku nak tahu yang kau tue orang baek?? orang cakap kalau orang baek,dia takkan mengaku yang dia baik.. tapi yang jahat pon mane ade mengaku yang dia jahat...and kau  tak dek la pulak  penah mengaku yang kau ni baek or jahat dekat aku.... ade la orang penah bagitaw aku yang kau ni jahat.. tapi aku tengok kau nie macam baek jerh..muke pon takder lak berperasaan bersalah..cakap pon lemah lembut,sopan santun..aduhh...innocent gilerr......macam mane aku nak tahu eak..bukan senang nak menilai orang nie..maklumlah.. rambut sama hitam,tapi hati laen2... then zaman sekarang nie pon.. rambut pon dah laen kaler... merah,brown, purple...dan banyak lagi kaler2 yang orang suke tuk kalerkan rambut mereke........lagipon aku nie  bukan la penah belajar pon macam mana nak menilik orang...aku ikut kate hati aku jerh...tapi aku pon tak pasti kata hati aku..kadang2 aku rase kau baek.tapi ade masa aku nampak kau macam tak baek..eerrmmm.. pape pon aku doakan kau adalah yang terbaekk untuk dia.............

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..