KALAU SUKA..

Monday, October 25, 2010

heppy sunday~

tajuk entry heppy sunday..tapi yang pasti tak de lah heppy sangat pon...ermm..malam nie rasa tak de mood nak menghupdate blog..ingat nak tido tapi mata tak mengantuk....entah la kenapa sejak dua menjak nie aku selalu tido lewat......terseksa aku rasa..nasib baek la ada peneman yang sudi teman aku bermesej-mesejan dimalam hari..hohohoh...terima kasih kepadamu temanku.!!.... tadi tengok cerita SEPI..mungkin cerita ni dah lame.tapi aku still suka tengok..entah berapa kali dah aku tengok tapi aku still akan tengok kalu ditayangkan kat tv.best cerita dia..kreatif dan sungguh kritis........Malam nie juga ade  Festival Filem Malaysia....aku tengok gak..gilir2 ngan cerita Sepi....congrats kepada pemenang2 yang dapat Anugerah....xspecially Pengarah terbaik - Syamsul Yusuf ( Evolusi KL-Drift 2 ).. n filem terbaek - Magika....(Norman,Edry n Yusri).... ok la.sebagai maklumat jerh untuk pembaca blog aku..maybe u oll dah taw..n maybe ade jugak yang tak tau kan.....nak taw lebey2..sile google sendiri k..koz aku taw u oll memang rajin menggoogle di google kan....k la...stop sini koz mood semakin berkurang nie......C yaa next tyme...peace!!!

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..