KALAU SUKA..

Sunday, October 17, 2010

sambal sotong

aiii..kenapakah entry aku hari nie berkaitan sambal sotong?? adakah aku ingin memasak sambal sotong?
dimanakah akan ku masak sambal sotong itu??apakah ramuan yang perlu untuk memasak sambal sotong?
berapakah kos membeli sotong2 itu? siapakah yang akan makan sambal sotong itu?bagaimanakah caranya untuk memasak sambal sotong itu............. haisshhhhhhhhhh..stop..stop...ini bukan blog masakan k... walu aku pandai jerh nak masak sambal sotong tetapi ia tidak akan dimasak di blog ini...wohhhooooo!!!!
tapi kenapakah entry nie bertajuk sambal sotong...... ermm....sebabnye........................
hari nie aku kesengalan merajuk sebab sambal sotong!!!.. 
hohoho...........................dah tua2 pon nak merajuk ker,,, tapi kenapakah???
kerana............................
haishh..sibuk jerh nak taw kenapa aku merajuk.............
nak sambung merajuk balik nie....hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..