KALAU SUKA..

Thursday, October 7, 2010

'Jika Kau Fikirkan Kau boleh'

Sempena sukan Komanwel 2010 di New Delhi India nie [even agak lewat 3 hari tuk menyedari yang sukan Komanwel dah bermula..huhuhu] n masuk hari nie tyme entry nie ditaep dah masuk hari ke-4 la maknernyer sukan Komanwel berlangsung.....aku nak wish kat kontinjen sukan Malaysia ALL DA BEST.[aku bajett sume atlit Malaysia bacer blog aku ker?? huhhh..pe aku kesah,,aku tengah berkobar-kobar semangat Malaysia boleh nie.........Dengar plak lagu 'Fikirkan boleh'..perhhh.....bertambah berkobar-kobar..even Malaysia tak dapat tempat pertama sekarang pon...atleast de jugak pingat yang disumbangkan oleh atlit-atlit.bangga what dari tak dapat langsung kan..teruskan berusaha tuk perbaiki kedudukan Malaysia k...ade mase lagi dan pingat banyak lagi leh direbut..teruskan usaha...aku sentiasa mendoakan yang terbaek tuk kontinjen Malaysia demi mengharumkan nama negara tercinta nie...nak naek kan semangat kite jom kita nyanyi sama-sama lagu 'Fikirkan boleh' nak???
ni lirik lagu yer,...Jom nyanyi ekk.. aku kire ..1..2..3 start nyanyi k..1..2..3..lalalla [mood nyanyi la konon..huuhuh]

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tak menentu
Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan
Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Berfikir boleh melakukan
Fikirkan Boleh
Percaya apa yang kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Kau Boleh !!!....

yeahh..chayouk2 Malaysia BOELEH...................

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..