KALAU SUKA..

Saturday, October 16, 2010

bila hati berbicara........

Hari nie aku duk pikir ape lah yang aku nak post lam blog aku nie..ea  la..nak kene hupdate blog hari2..tapi idea dah berkurang..pikir punyer pikir macam nak stress pon ader..tapi pikir secara rasional..tak kan sebab blog pon nak stress bagai.....jadi aku pon just merelexkan diri aku sebentar.. sambil pikir apa tujuan asal aku buat blog nie.. apa tujuannya?
-aku nak meluahkan apa yang aku rasa..law orang nak bace aku tak kesah n aku menghargainya..
-aku rase blog nie sesuatu yang sangat menarik..ade tarikan tersendiri..so aku pon teringin la nak  blog sendiri..
-nak kongsi sesuatu dengan orang laen..mungkin sesuatu yang simple tapi boleh dijadikan panduan..
 jadi  kepada sesiapa yang sudi membaca blog nie..aku ucapkan ribuan terima kasih....
aku tulis berdasarkan apa yang aku rasa dan aku harap u oll enjoy bacer apa yang aku tulis even kadang2 aku mengarut..hehehe.......k..see yaa next tyme...

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..