KALAU SUKA..

Wednesday, October 13, 2010

owhhhh NO !!!!!!!!!

Ade ke orang tak pernah GAGAL dalam hidup dia??
siapakah insan bertuah itu..sila angkat tangan koz aku nak taw siapakah beliau...mane taw leh tanye resipi2...secret2..petua2 yang digunakan untuk menjadi orang yang tidak pernah GAGAL.
 Biler aku  GAGAL..(nampak sangat aku nie selalu  GAGAL kan..hoohhooh),   ade satu ayat yang sentiasa bagi aku semangat balik untuk berusaha semula......
' Kejayaan bukan warisan.. keGAGALan bukan tradisi.....................'.
Thankzz  to sorang kawan aku koz sudi berkongsi  ayat nie ngan aku.ehh..perasan lak 'AKU PENCERITA'  ni...ermm..pembetulan sikit,..untuk satu kelas k,bukan untuk aku sorang...no..no,,.no.. ni masa present subjek Bahasa Melayu kat sekolah dulu....ahakzz..korang ingat tyme masuk IPT  je ker kene present bagai..kat sekolah pon da ader r..dari darjah 6 lagi kene present...auchhhh..aku benci sungguh itu presentation.....(T_T)...huhuhuuh.. mungkin itu la sebab aku selalu GAGAL..koz aku tak suke sesuatu kan...berbalik pada ayat tue..aku telah terjatuh cinta giler kat ayat nie  biler pertama kali mendengarnya dari mulut beliau..wohoo.. bukan kepada  'sipemberi' ayat cetak rompak ini..[dia mengaku yang dia amik lam buku  ayat nie..tapi tak ingat lak aku buku ape]..korang cari lah buku tu sampai jumpa law korang berminat untuk tahu apakah tajuk buku yang beliau baca itu..hohoho..Sape yang berjaya cari tajuk buku tue leh la contact aku diblog ini dan berhak mendapat hadiah berupa ucapan tahniah dari 'AKU PENCERITA' yang berharga infinity..fuhh..mahall tuue.[berbaloi ngan usaha anda itu....]
Da conslusion is......aku tak mou GAGAL dah..aku nak berjaya...aku nak berjaya........korang doakan aku berjaya k.......Amin.........

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..