KALAU SUKA..

Saturday, October 16, 2010

bila aku mula merapu.........

susah rasenye bila takdek kenderaan..tak leh nak kuar rumah sesuka hati..law rasa nak pergi makan aiskrim ker...cendol ker..ABC ker mesti kene fikir 2000xxx kali...uitt..banyak kali betull tue kene fikir...u oll mesti tak tertanye2 kenapa aku cakap nak keluar makan aiskrim..ABC..cendol..,,,itu kerana I LIKES......yummy..yummy..........sila ambil perhatian dan kepada sesiapa yang rasa2 nak belanja aku makan sila belanja menu2 diatas sahaja kerana aku pasti suka......hoho..berbalik kepada tujuan entry aku tue...sebenarnya.. aku rase paling mushkil bin ajaib  biler orang yang ade kenderaan tapi tak taw nak bawak...upss...sorry la law de yang terasa...bace dulu ape yang aku nak taep nie...maksud aku yang lebey mendalam ialah.. ader lesen kenderaan... lulus dengan jayanya,,..tapi nak pergi mana2 tak boleh..koz tak pandai nak parking.... takut koz banyak sangat kereta @ motor2...contohnyer macam seorang hamba Allah yang aku kenal nie.. ader kereta..boleh pergi kerja balik kerja ngan kereta..tapi biler ajak pergi mana2, tak boleh koz tak pandai parking..sumpah ini cerita betoll dan orang tue tak tipu aku..tapi dia dah 2 tahun lebey ader lesen dan bawak kereta..dari Melaka ker Pahang pon lepas taw.. siap boleh bawak laju2 lagi dekat highway..ader ke yang bawak slow kat highway..tapi kenapakah beliau masih tidak pandai nak parking  kereta???.susah sangat ker nak parkir kereta tue?? . ermmm..ader gak eak macam nie........biasa lah.. manusia kan macam2 ragam. tapi aku still nak memushkillkan diri aku....hahah.....

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..