KALAU SUKA..

Sunday, October 17, 2010

serba tak kena...................

aduyaaii...untuk kesekian kalinya aku mengeluh  didalam blog nie.......hari nie hari ahad yang paling tak best untuk aku.......da worst day 4 me...hukhukhuk.......kenapakah??.. dah lah tadi aku merajuk pasal sambal sotong.......sape suruh aku sengal sangat kan..padan muka aku.......(T_T)
pastu dikeheningan petang pulak kene marah lak dengan akak aku..hukhukhuk..kenapakah pulak..sekali lagi sebab kesengalan aku...............padan muka aku lagi sekali.......
dan malam nie......aku sungguh tak suka kat seorang makhluk  ne  yang mengkomen kat  FB aku sesuka- suki hati dia...erm..wahai manusia itu...aku tak suka la  nak komen-komin dengan engkau......leh tak engkau pergi komen dekat wall orang laen...rase nak remove jerh engkau dari jadi kawan aku......tapi kesian pulak......wajarkah aku meremoved beliau....??? ermmmmmmmmmmmm.......

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..