KALAU SUKA..

Sunday, October 10, 2010

mushkill aku...

masa nak pergi  berkelah..aku dengar lah adik2 aku bersembang bunyiknyer :-

abang : adik..betoll la ader orang jual burger kt tuttttttttt........
adik: la..kan betoll adik cakap..kawan adik selalu beli.
abang : ea la..kawan abang pon beli jugak..tapi abang tengok orang tue INDIA MASUK MELAYU..
adik : haah.memangla .INDIA MASUK MELAYU........

lalu aku pon terus mencelah :
 aku : wehh..mende INDIA MASUK MELAYUNYER.. tuu INDIA MASUK ISLAM..bukan masuk melayu..peer dah korang nie..

abang : ehh.,silap..India muslim ( dann dann jerh,..huhuh)
adik : haah la...silap2...??

AP : Maksud dorang ISLAM MASUK MELAYU nie koz dorang still terkeliru..maklumla kat Malaysia nie kan orang MELAYU selalunyer beragama ISLAM....ermmm..pe motiff citer nie ekk.....dah la...aku stop dulue.tak tau nak tulis per da...brain dah blankkk da nie..huuhuhu

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..