KALAU SUKA..

Wednesday, October 6, 2010

chinta vs cinta kirana


Waaaaaaaaaaa.. sejak duduk kat  rumah dan menjadi surirumah sepenuh masa nie sekarang,masa aku memang banyak diluangkan dengan menonton television jeh … dan tak sangka lak aku sekarang begitu arif bab-bab cerita kat tv ni.. tajuk entry tu adalah 2 drama tv @ sinetron yang tengah dimainkan di tv sekarang.. 2 2 aku suker..tp yang sedeynyer tak bleh tengok 2 2  sebab clash tyme da…sume kul 6.30 petang.. tapi yang bestnye cinta kirana tue ada ulangan semula..jadi sebagai langkah bijak aku pon menonton drama chinta lakonan pelakon cun melecun fasha sandha tue dulu then mengambil keputusan yang agak drastic tuk  tengok sinetron cinta kirana lakonan actor encemm bangett randy panggalila ( dalam mood senyum gatal) tue tyme ulangan..tq la ke astro ria koz mengulang tayang citer tue..memang best…..tapi kadang-kadang jenuh gak nak tunggu ending cinta kirana nie..panjang leborr betul citer tue.penuh konflik..kecian dekat kirana yang terpaksa menunggu si tunangan  dia si galang yang dah hilang ingatan akibat kemalangan..satu sebab yang aku suke tengok citer cinta kirana nie adalah kerana pelakon yang cun-cun dan encem-encem belaka( sekali lagi senyum gatal..ngeee) disamping plot yang agak menarik dan ada elemen lucu.atleast takde lah straight jeh cerita dia kan.. ade gak lah part-part yang leh wat aku senyum  tyme  tengok tue…hooyeeea tahniah kepada mereka yang mampu membuat aku tersenyum…hehehehe..
Sal cerita chinta nie.. baru ditayangkan so aku pon tak taw lagi camne plot-plot cerita dia jadi law u oll nak taw tontonlah sendiri eak..cume bagi aku citer ni not bad la..
Selamat menonton k………
p/s mencinyerr law da ter'miss'  tengok pape citer mesti da xde mood nak tengok semula... (-_-)

2 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

sarah-najwan said...

saya tgk cinta kirana aje..xle miss,,siap buat n3 jgk..hehe

Unknown said...

tengok 2 2 citer koz 2 2 best.. entry suke2 jeh.heeheh.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..