KALAU SUKA..

Wednesday, February 22, 2012

Alhamdulillah..semua nye adelarh anugerah dariMU ya Rabb..

salam.


hari ini result peperiksaan bagi pelajar ijazah UiTM dah keluar.
syukur Alhamdulillah.. sem nie agak tidak menghampakan malah satu kejutan buat saya.
saat  saya merasa sangat lemah dan tiada harapan untuk lulus, akhirnya saya berjaya juga mengharunginya.
paling gembira bila keputusan tue sesuatu yang tidak dijangka.. syukur sangat-sangat pada Allah SWT,  a lot of thankz pada keluarga dan kawan2 yang tak jemu2 support saya,
terima kasih juga kepada kawan2 yang mendoakan nur di entry lepas ---> 3 paper pembunuh.
Alhamdulillah.. mereka gagal membunuh saya malahan menghadiahkan  saya sesuatu..hehe.. walau tak larh secemerlang kawan2 yang laen jauh sekali untuk dapat 4flat..tapi sesungguhnya keputusan yang saya dapat hari ini mampu membuat saya tersenyum, abah saya tersenyum,kakak saya tersenyum, juga kawan2 juga turut gembira..syukur...



Alhamdulillah.. All my praises belong to Allah SWT..
juga tahniah untuk adik saya yang mendapat keputusan lebih cemerlang dari saya [sighh]
doakan saya lebih berjaya untuk semester depan yer . insyaALLAH..

Sesungguhnya kejayaan hari ini tidak datang bergolek, ia bermula dari usaha,doa dan yang penting  ia adalah ketentuan Illahi.. 

tak tahu dah nak update blog ni macam mana. Biasa larh mula-mula kita akan excited untuk buat sesuatu perkara, sampai satu tahap rasa malas dan bosan pulak. Begitu juga larh diriku terhadap mister blog ku ini. Selepas ini pasti jarang-jarang update bila sibuk dengan kuliah.



11 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

Unknown said...

bagus la kalo result lulus. tumpang gembira ni (:chaiyok2. dont give up.

Miss uCu said...

alhamdulillah..yg ptg usaha sentiasa akn mmbuahkan kemanisan:)

nur chahaya Abadiey said...

@steffany : thankz :)

@miss ucu : alhamdulillah.. btoll..kjyaan xdtg bergolek kan..

kipas koyak said...

tahniah....ramai kawan2 buat status dapat result tak dijangka2...mimpi apa prof uitm eyy..hehe....

Unknown said...

@KIPAS KOYAK : hehe..xkesah larh dorg mimpi apa pon kan..yg penting kte heppy..hehe

dya nasir said...

alhamdulillah, lepas ni mesti dapat lagi baik..:D

nur chahaya Abadiey said...

insyaALLAH..Thankz dya :)

Anonymous said...

tahniah.. alhamdulillah... =.=

Unknown said...

thankz syieda :)

~aieyn~ said...

tahniah nur....
doakan tuk saya juga supaya berjaya seperti kamu jugak!!

Unknown said...

thankz ain :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..