KALAU SUKA..

Monday, February 20, 2012

Contest Me N my Special one.

salam...

hari ni nur nak join satu contest dari blog PANGERAN CHENTA.Nak tahu, klik banner yang bergerak-gerak nakal tue :D 
Me N my special one..opss..bukan hanya terhad kepada 'seseorang' taw.. tapi juga 'SESUATU' yang kita sayang..

antara barang yang paling  nur sayang adalah :


saya sendiri tak sedar rupa2nya saya suka warna pink 

background yang sangat annoying *_*

ini adalah laptop yang saya beli sendiri menggunakan wang simpanan sewaktu praktikal dulu...
ia dibeli pada 24 January 2009. pukul 4 petang.
[Ingat lagi tarikhnya sebab ada dalam mydiary.hehe]
maknanya laptop ini sudah tua dan usang..tapi masih boleh berfungsi. membantu saya membuat esaimen, berblog.berboloq,  dan banyak lagi jasa beliau.

baru2 ni beliau telah meragam meminta untuk ditukar skrin LCD nya.. kerana sayangkan beliau lalu saya sekali lagi melayangkan rm500 untuk beliau.. sighh.........  tapi nak buat macam mana.sebab sayang ku turutkan jua...[ayat mengada].. terpaksa larh kan sebab susah nak buat esaimen + adik saya sangat busy sampai susah nak pinjam dia punya laptop.

ada kawan2 tanye,kenapa tak beli baru sebab sekarang laptop kan murah sahaja [ tak perlu larh nak bandingkan dengan incik Apple or yang setaraf dengannya okey]. 

tapi bagi saya, baek saya baiki sahaja beliau kerana saya tak nak menduakan nya..hehehe

saya harap beliau sudi berbakti kepada saya lagi.. 
kamu sangat baek dan tidak banyak ragam.... tapi sekali kamu meragam~duit saya melayang~.

itu sahaja coretan mengarut saya untuk contest ini..
maaf kepada tuan blog sebab suruh dia hold dulu tarikh tutup segmen sebab saya nak join..haha
kamu sungguh suweeet larh [puji2 sikit sebab nak markah lebih..hehe]



11 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

aqila rahim said...

hehe. cantik lappy dia :)

Unknown said...

aqila- terima kasih.. :D

Anonymous said...

cantek lagi la..hihihi syieda punye tahun 2007 lagi usang.. hakhak.. =.=

Pangeran Chenta said...

hai...bkn perli taw...ermmbtw thanx coz join...wish u u luck k

nur chahaya Abadiey said...

syieda : usang pon usang larh asal elok n boleh dguna lgi..hehe
xlart law nk kejr tknology nie.. :D

Pangeran chenta : hehe..tq :D

Raf said...

^^

dya nasir said...

kalau benda dari usaha kita mesti kita syg benda tu dn akan jga benda tu..:D

nur chahaya Abadiey said...

btoll tu dya :)

Akmal Dina said...

hai kak. nice blog and post. hihi.
sudi2 lah singgah blog saya plak ek..
salam..

elliakisstyna.blogspot.com
kalau sudi, followlah jugak.saya tak pakse.

Unknown said...

hi ellia :thankzz..
insyaAllah :)

ShahminNordin said...

keputusan dah kluar..jom check blog shahmin jom

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..