KALAU SUKA..

Tuesday, November 9, 2010

aku sedang sedih dan kecewa!!

Hari nie AP ( Isnin ) dah ade kat rumah ku syurga ku...huhuhu.selepas mengalami peristiwa paling tak best semalam.....antara aku..dia dan sesuatu....rasa agak lega dapat balik umah dah.....sedih sungguh n sungguh menyedihkan....... Ya Allah..berilah hambaMu ini kekuatan untuk menempuh hidup nie......Terima kasih Allah  kerana memberi aku ujian yang menjadikan aku semakin tabah...juga  Terima kasih ku ucapkan kepada seseorang yang sudi  memberi diri ini sedikit  kekuatan disaat aku merasa  kesedihan n putus asa.....terima kasih sahabat....aku sayang kamu......... juga buat insan2 yang membuat aku kecewa dan merasa sungguh sakit hati..terima kasih kerana anda berjaya melukakan hatiku!!



AP : ketelanjuran kata yang mengguris hati...(T_T)...... 


2 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

AJIE said...

kkdg prkataan maaf tu tak ckup utk ubti skit hati.
huhuhu..tpi,nme pun mnusia.tak lepas dri buat ksilpan.
kuatkn smgt n trime sbgai dugaan. :)
chill ya

Unknown said...

okeh...betul tue..maaf sng utk diucp tp xde mkne kalu just skdr ucpan...thankkzz ya adik Ajie MT..
.i will...... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..