KALAU SUKA..

Thursday, November 10, 2011

wordless...

salam......



setiap kali Nur ber BW Nur pasti jumpa perkataan nie......


WORDLESS


Samada WORDLESS SATURDAYWORDLESS WEDNESDAY, WORDLESS  SUNDAYWORDLESS MONDAY OR WORDLESS EVERYDAY.. .

Maksudnya..ramai blogger kurang idea ATAU memang ber idea untuk buat entry wordless?? Even hakikat
sebenar mereka masih memasuk kan sepatah dua kata...macam entry saya ini...:P Tapi kalu betol2 tak ada idea mesti tak ada entry kan..ke saya silap?? mungkin persepsi anda dan saya tidak serupa kerana kita memang berbeza...Ape-ape pon memang terbukti setiap orang mempunyai pendapat masing-masing..apa yang penting..

'kita kena hormat pendapat masing-masing'

Semua orang ada cara untuk mengekspresi pendapat mereka, yang penting mereka gembira.. Salam wordless thursday untuk kamu..upsss..salam with word thursday  untuk kamu semua......
Maafkan saya kerana mencampurkan bahasa,.jangan tiru saya ea.. :)


Jemput join segment dari blog Nur k :P

4 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

Liza @ Adzriel AB said...

hilang kata2...

Zul fattah said...

lol.. lantak diaorg la nk buat ape.. itu blog diaorg, kita just tulis apa yg kita suka je.. tp kena la jaga perasaan org lain.. hehe.. tp klau difikir logik.. betul r apa yg ko cakap

Unknown said...

@LIZA : kenapakah ?? am i wrong??

Unknown said...

@ZUL FATAH : just pndgn sy je..sbb tgok de kwn2 wt wordless tp huraian bjela..sme mcm sy..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..