KALAU SUKA..

Tuesday, November 8, 2011

pendam

salam...

tersentuh sungguh bila Nur dengar lagu baru dari Shahir AF8 yang berjudul pendam...
lirik yang cukup indah dan menyentuh kalbu..
sedehnya bila dengar lagu nie.. huuhhu


okeh...nie vidoe klip nyer :


jom layan lirik lagu nie :



Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta...


Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta...
aku yang mengejar bayang cinta....


jgn lupe join segment blog nur.. k

4 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

IdaRaida said...

perhhh! kawan ku ke nie???? hahhaha

Unknown said...

hehehehe...best kan lgu nie

charissa said...

Nice kakaa... :)

Unknown said...

welcome charissa :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..