KALAU SUKA..

Sunday, November 6, 2011

duit raya dari Nuffnang....



Salam...sempena hari raya Aidiladha nie..Nur mengucapkan salam Aiduladha...maaf zahir dan batin.,.mungkin sepanjang Nur berblog nie..ada komen2 atau entry2 Nur yang mengguris hati rakan2 bloggers...mungkin agak terlewat untuk wish tapi takpe lah asalkan ikhlas..(ade orang cakap ikhlas milik Allah untuk menilainya...)..Tapi yang penting kita tahu hati kita kan.. 

Seharian hari ni pergi beraye, walaupun hanya kerumah saudara mara terdekat namun kepenatan tetap terasa..hehehe..seronok rasanya dapat berkumpul bersama saudara mara yang jarang-jarang sekali dapat berjumpa nie...Alhamdulillah..bersyukur sangat ke hadrat Illahi kerana masih berpeluang meraikan sambutan Aidiladha nie...

yang paling Nur teruja bila adik bagitau cek dari Nuffnang dah sampai..walaupun tak seberapa tapi Alhamdulillah..sape nak bagi kan..hehe,..atleast semangat sikit nak berblog..hoyeehhh..dah lame tak dapat duet raya kan,,..syiookkkkk kott......... tak tahulah bila nak pergi cashout cek nie..serba salah kot nak pergi kerana kos pengangkutan melebihi nilai cek nie.( saya tipu je )....

okehlah...terima kasih INCIK NUFFNANG...Laen kali boleh lah kasi cek yang banyak lagi..wah...demand pulak kan.....InsyaAllah...Doa.Usaha/Iktiar...Tawakal..= DUIT,,,..=p


Nur : berkorban apa sahaja...harta ataupun nyawa..itulah kasih mesra..sejati dan mulia... =p





5 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

PeJuAnG CinTa said...

wow !! bestnya.. nuffnang pc baru rm2.05 =(

nur chahaya abadiey said...

pejuang cinta : alhamdulillah..rezki aidiladha...Takpe.sikit2 lame2 byklah tue..yang penting kepuasan berblog... =p jgn sedey2 k..

Princess LaLoLi said...

walaweh...gane tuh!!! ce ajar aku weh! hahahha///

nur said...

PL : hahaha,ngade toll....ak pon x pndai sgt la..

Azekzk said...

memang terbaik. Ak pun x pernah dpt lg. Huhuhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..