KALAU SUKA..

Wednesday, January 19, 2011

menghitung hari....

salam u oll...mari lah kita bersama2 menghitung hari yer..huishh..hari apa yang nak dihitung?? erm....u oll hitunglah hari2 yang u oll rasa boleh dihitung..aci tak???..heheheh..
bagi AP....hari yang nak dihitung adalah hari CUTI...........yeahhh...cuti semester nie....minggu depan..yup..bagi student UITM je lah yerr cuti start 28 haribulan nie.untuk U lain tak taw la pulak.. UUM xsilap AP 3.2 nie start cuti kann??.....so....apalagi.......tak sabarnye nak menghitung hari untuk balik ke kampung halaman..bertemu sanak saudara yang jauh dimata dan sentiasa diingati dalam setiap bisikan doa..ececehhh.ayat bukan maen kau..!!!..haii..adat la kan jadi student .mesti hari2 yang ditunggu2 adalah hari cuti...dapatlah nak berehat or menenangkan fikiran selepas tiap2 hari pegi kelas..balik kelas..buat asignment.... orang yang kerja pon mesti suka suki kalau dapat bercuti kan..laenlah kaloo kamoo itu memang lah seorang yang sangat2 rajin bekerja sampai tiada masa untuk cuti......ataw memang tak suka suki kaloo diberi cuti lalu memberontakkan diri pada bos dan melakukan tunjuk perasaan menyatakan bahawa kamoo tidak puas hati apabila diberi cuti..alasannya adalah kerana kamoo sangat2 suka bekerja dan sangat2 bencikan cuti......ekkkk..ade ker??? 

okeh...tiket untuk balik sudah ditempah...awal2 lagi..maklumlah.,,,kene tempah awal2 sebab nanti takut tiket habis pulak... kali nie AP decided untuk naek keretapi...ermm..nak naek flight macam tak mampu la pulak...maklumlah pendapatan tak seberapakan...student la katakan..family pon bukan orang berada...jadi alternatif paling selamat n berjimat adalah keretapi... dari Arau ker KL Central ...kemudian ke Gemas then sampai lah ker Jasin..( dijemput oleh kakakku cayang di Gemas..InsyaAllah)...nak naek bus?? macam tak de kekuatan sebab bila dengar terlampau banyak kemalangan yang melibatkan bus,,bukan tak percaya pada takdir kan. orang cakap.. kau naeklah apa pon..kalu dah nak jadi, akan jadi jugak.. kita tak leh halang kan..tapi tue lah..takut n tak berapa yakin,..jadi relalah  AP naek keretapi..walu amik masa lame sikit takpe lah..boleh rehat2 sikit..tambah2 perjalanan malam.tak rasa sangat sebab boleh tido..... ..
papepon..doa2 lah semoga semua perjalanan kita selamat sampai ke destinasi..Amin..

AP  : mula untuk mengira mulai sekarang...yeahhhh.. tiket 28.1.2011 jam 8.00 malam...xsabarnyerrr!!

1 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

Asfan Ash said...

mmg kene beli tiket awal. kang akhir2 nanti harge naikla, masalah la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..