KALAU SUKA..

Tuesday, January 25, 2011

kelas batal???????


wahhh..dengar jeh perkataan tue rasa macam nak melompat dengan girangnye kan...tapi paling tak best bile kelas batal kita jadi orang yang terakhir tahu @ orang yang tak tahu kelas batal..lalu dengan penuh semangat ke kelas seperti biasa.....
sesampai jerh kat kelas..tengok tak de orang @ hanya segelintir jerh yang ada dalam kelas..( sama nasib dengan kita )
tyme kita still tak tahu lagi kelas batal... 
rasa bangga lah jugak sebab rasa diri nie pelajar cemerlang..,gemilang..terbilang..maklumlah antara golongan yang datang awalkan...tup..tup..
'eh...kamoo..kelas batal lah..'
eeeii..geramnye rasa..baru sampai...baru jerh duduk dikerusi..rasa macam nak jerit..:
'eiii..penat taw...bangun pagi2..siap2...pakai tudung sajer dah lebih setengah jam..belum lagi yang sama waktu dengannye,,..jalan kaki..naek bas.....grrr......sabar je la.......


tensionyer beliau........


5 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

bunga said...

sukerrrrrrr..yeeeeeeeeeee..lau batal kelas mmg bunga akan melompat2..haa...

Pembawa_Wacana said...

kelas batal buat ulangkaji sendiri..hehehehe

NCR said...

bunga : hehehe..memg suka..tp td xske sbb dah smpai kelas bru tau..eiii..geram..

pembawa wacana : hahaha..rajinnye nk blaja sdiri..

sagittarius gurlz said...

lek r.......
aku pn pernah r......
sorg2 g kls...nek tingkat 4 lak 2....
tup2 xde sorg kat kls...sabar je la...
da la last day nk cuti sem ni.....
huhuhuhuhuhu....
tuk xnk lebeh tension,,,senyum je la....
pengubt segala duka....

nur chahaya abadiey said...

hahaha..senyum jgk mse tue..lam hti skit gler..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..