KALAU SUKA..

Sunday, December 11, 2011

pergi lah kamu...


salam....mase tengah buat note audit tadi..nur terdengar sebuah lagu yang comel.....:P
dan nur tersentuh dengan lirik lagu tu...
lalu nur coretkan diatas sekeping kertas..hehe..pic kat atas tue...tapi macam biasa..hasil tangan orang kurang kreatif kan..tak comell pon... :((
sanggup ker seseorang nak melepaskan orang yang mereka sayang pada orang lain???
bagi nur..ermmmm  'no komen' kot.,,macam mana pulak dengan u olls??  cer komen sikit.. :)


10 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

Miss uCu said...

yup,mmg rs tak sanggup tp jika ini je jalan nya,kena lepaskan supaya dia bahagia.

amirasyraf said...

kiranya...dpat ilham post dari lagu lar ni>> haha ;) mnarik....

do visit and leave me a comment!
http://www.ifaceblog.co.cc/

nur chahaya abadiey said...

miss ucu : hope dijauhkan lah dr tpkse melakukannya...Amin...

amirasyraf :org kte sambil myelam minum air kot....just tok kngn sdri..nt leh view blik pic tue..law simpn kts mesti hlg pnyer.. =)

Miss uCu said...

amin..miss tgah melalui nya friend:)

nur chahaya abadiey said...

sedey nye miss...sbr ea...tbhkan hti..smoga Allah dtgkan insan yg lebeh baek utk miss ..

Miss uCu said...

thanks dear:)

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

bergantung.. tgk cite ombak cinta kalo nak tau slh satu dari jwpn nye..

hehehe

nur chahaya abadiey said...

welcome miss ucu :)

mizi : dah tgok dah cte tue..best..hehehehehe

Princess LaLoLi said...

uhukk..rasa ta snggup la...kalau org yg kita cinta.sggup lepaskan...tapi bukan dgn org lain iaitu sahabat sndiri ke...biarlah org tue kita ta kenal.

nur chahaya said...

btoll tue PL... tp still sdey kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..