KALAU SUKA..

Tuesday, August 30, 2011

saya dapat Buffered Earning!!


salam...
macam terlebeh la plak tajuk entry tue kan...okeh
hari ni bersamaan 1 syawal..seperti semua orang tahu yang hari nie adelah hari raye puasa/ eidulfitri buat seluruh umat islam kat dunia nie.. 
sempat jugak saya usya2 blog saya petang tadi dan agak terkejut apabila tengok dekat my Nuffnang.. ader Buffered Earning  atau sangat mesra dengan name manje BE!
OMG!! I totally tak percaya..blog saya ader BE! sebabnye saya selalu jugak berblog walking dan jumpe entry2 kwn2 pasal BE nie.but memang sampai sekarang tak paham ape bende BE tue..tapi melalui bacaan saya..saya rasa saya patut bersyukur sebab saya diberi BE..thankzz bebanyak..

okeh..ini dia BE yang saya dapat..volkswagen...pepandai wat iklan sendiri..heheehe 


klik yer..



yer..jenama kereta yang kalu sebut pon gerenti semua orang kalu tak pernah tengok akan kenal dengan jenama nie..teringat masa kecik2 dlu..bila tengok satu model lame volkswagen kitorang akan sebut kereta tue kereta 'Katak' koz kereta tue chumell macam katak..heheh..papepon sekarang dah banyak model2 yang sangat seeemaarttt dan terbaeekk...kalu berminat..bleh lah klik kat bawah nie..dah pergilah melawat kereta2 idaman anda disana..



Alhamdulillah..=)


SELAMAT HARI MERDEKA TOO!! 

6 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

gnesop.com said...

tahniah
moga akan dapat jana lebih byk perndapatan

Mia Liana said...

tahniah dapat BE... kena rajinlah lepas ni...

selamat menyambut hari kemerdekaan!

Unknown said...

gnesop : terima kasih..insyaAllah..

Mia : terima ksih.insyaALLAH.. =p ..salam merdeka kmnbli..

sollehahn said...

tahniah2...sollehahn.com pun baru dapat BE hujung ramadhan ari tuh...duit raya tuh...hehe

nca said...

tahniah gak for u sollehahn =p

Anonymous said...

mengapa tidak:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..