KALAU SUKA..

Sunday, August 21, 2011

salam ramadhan

            Salam...salam ramadhan untuk rakan2 sekalian..mungkin agak lewat kan nak wish u oll..tapi saya berharap masih belum terlewat untuk kita same2 mengimarahkan lagi 1o hari terakhir ini....[ semoga diberi kekuatan olehNya...Amin...
           Sekarang saya berada di kampung..penat sungguh rase..perjalanan dari Melaka ke Kuala Lipis memang agak mencabar lah puasa2 nie..mengantuk jer rase sepanjang perjalanan......
          Dan seperti biasa...lame sungguh saya tak dapat nak hupdate blog..bukan ape..teringin nak jadi blogger tegar tapi selalu ketiadaan idea..saya bukan seorang yang kreatiff kan..entry pon suka2 jerh..tapi saya berharap suatu hari nanti saya mampu menulis karangan2 yang lebih baek dan bermanfaat untuk semua.,..Amin...

akhir kate dari saye... selamat menunaikan ibadah puasa di hari2 terakhir.,..n juga selamat beribadat n mendpt manfaat dari ibadah kite kelak..Amin..

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..