KALAU SUKA..

Friday, September 30, 2011

no technologies no life....

salam...



 teknologi sebenarnya membawa banyak manfaat kalu digunakan dengan sebaiknya..tapi kalau tidak digunakan dengan betul ia boleh membawa kepada kemudaratan..bukan pada diri sendiri sahaja tetapi perspektif orang lain pada kita. contoh terdekat sekarang macam fesbuk..blog..forum..chatting.youtube,..,....amboi..sehari tak jumpe fesbuk mau jadi huru hara hidup..ye doopp...
owhh...takk...bagus lah kalu gitu kan.. tapi majoriti orang skarang hidup mesti ader teknologi..no technologies no life kot...ermm...ntah lah..kadang2 ia adalah keperluan tapi kalu dah melampau...adoiii...lu pikir la sendiri kan....membebel panjang2 orang cakap pe plak..tapi kalu melayan internet jer sehari suntuk..hadoooiiii..........bila masa nak study..kalu yang berkerja tue bila mase nak wat kerja...amanah tue..ingat,,,setiap duit gaji tue adelah amanah orang pada kita..kalu yang dah berkeluarga tue pandai2 lah bahagi masa kan.,,jangan sebab teknologi anak2 terabai..rumah tangga terabai..suami/isteri terabai.....k..

salam ingatan =p



6 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

sergeant keroro said...

betul, apa-apa benda pon lau guna dengan bermanfaat, mesti bagus :)

missina said...

ermm,,org kate jgn terlalu taksub,,apa2 pun kena sederhana je,,

hamzah ian said...

gua stuju aje..

Pen MErah said...

teknologi leh wt kita lupe diri. heheeee

Princess LaLoLi said...

yup..i agree wif that..

shahjiehan said...

salam ziarah.. dtg dari anuar menulis yeaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..