KALAU SUKA..

Wednesday, September 7, 2011

cuti dah habis!!

salam..

      Mood raye dah habis..sekarang mood untuk berkemas...owwhhh N0!!!!!! ...cuti dah habis... T_T 
sedar tak sedar dah hampir 4 bulan bercuti..tapi still tak cukup!.. argghh..saye sungguh tamak kan...huhu..malas sungguh nak kemas barang...hari sabtu ni dah nak gerak balik Arau..dan kembali menjadi pelajar..Paling tak best bila beli tiket sungguh lah mahal..rm59 untuk ke jitra [sebelum ni hanya rm55 ke Kangar].Sepatutnya lagi murah kan sebab Jitra lagi dekat..so..bila tanye dekat penjual tiket tue  katanya harga musim perayaan..ermm..silap saya juga sebab terus beli tanpa tanye harga...padan muka saye..sape suruh setia sangat dengan bus tue!! laen kali tak nak dah beli tiket bus kamoo!!!! 

               Nak kene cari balik barang2 yang dah tak tau ke mane..saya kene pastikan tak ada yang tertinggal koz kalu tinggal sangatlah jauh untuk pulang..yeahh..saya bukan kaye untuk ulang alik Perlis - Melaka..no..no..no...Tapi belum balik u lagi sudah sibuk2 mau tengok kelender akedemik usha2 cuti..hey..kamu blom blik lgi sudah mau cuti ka??? ngeeerrr.... nampak sangat saye seorang pelajar cemerlang... upss..saya bukan memuji diri.....sila terbalikkan  pemahaman anda =p

          KEpada kawan2 bloggers semua yang masih belajar tu ( saya tahu ramai bloggers masih seorang pelajar kan ) saya harap kita sama2 menggalas tanggungjawab bersama dengan baek...semoga semester mendatang ni kita akan sama2 lebeh berjaya mendapat apa yang kita inginkan...Amin...

      Juga selamat menjadi pelajar kepada anda2 yang baru mendaftar di U @ kolej2.... semoga tabah dan pandai2 lah bawa diri anda..semoga kita bukan hanya belajar untuk berjaya didunia tetapi mencari ilmu untuk lebeh berjaya di akhirat sana... 


selamat belajar!! 



2 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

Princess LaLoLi said...

this sem...sy terasa matang...coz sy dh duk umah sewa...! hahahaha..now.tiap2 miggu leh balik...umah dekat...hope awk ta kan jeles dgn saya! batu pahat ke keratong..owh sgt la dekat...

uuurrrmm..saya pun pelajar cemerlag..b4 nek u dh tgk dh...final start bila...cuti sem bila start..hahhahaah...

anyway zue..good luck okay!!! muuah...cyg ko!

nca said...

hahahhaa....thankzz ida..cyg ko gak..miss u...=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..