KALAU SUKA..

Tuesday, September 27, 2011

makna seorang kawan.,..

salam u olls pekabar???

apakah makna seorang kawan  pada u olls?? adakah seorang kawan yang baek adalah seorang yang sentiasa menyokong anda?? seorang yang sporting.?? mungkin seorang yang mesra..memahami??? 
ermm..mungkin juga ade yang berasa tidak selesa dengan kehadiran seorang kawan..tapi bagi saya kawan adelah seorang yang sentiasa disaat kita memerlukan...mendengar apabila kita meluahkan...

mungkin saya bukan lah seorang kawan yang baek.dan saya tak pernah menjanjikan pada kawan2 saya bahawa saya akan menjadi kawan terbaik kepada mereka...namun saya bersyukur apabila saya dikurniakan kawan2 yang baek selama ini...walu kadang kala hati ini terguris juga..namun semua itu adalah lumrah kehidupan kerana semua yang berlaku ada hikmahnya...

adakalanya kita bergaduh tetapi selepas itu kita akan menjadi bertambah baik...
kadang kala kita bermasam muka apabila ade yang menegur sikap kita namun sebenarnya teguran itulah yang mengubah kita menjadi lebih baik...


jangan pernah berharap untuk mendapat seorang kawan yang akan benar2 memahami dirimu kerana mungkin kamu sendiri belum mengenali siapa kamu...


rindu kawan2 saya....

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..