KALAU SUKA..

Sunday, September 7, 2014

kita semakin menjauh..

Salam.,,



Kita makin jauh,,
Ya,. Aku mula merasakannya..
Tiada lagi sapa dari mu
Begitu jua aku,
Janggal rasa bila bertemu
Padahal dulu kita satu,.

Kita makin jauh..
Kau membawa haluanmu,
Dan aku terus dengan hidupku..

Kita makin jauh,
Kadang aku rindu
Namun jika hanya aku...
Adakah masih perlu,.,???

Kita memang makin jauh,,
Terpisah realiti jua mimpi..
Berbahagialah kamu..
Doa ku sentiasa ada untukmu
Dan kuharap kau jua begitu..



Kenangan tetap jua kekal menjadi kenangan..,

1 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

ladangpemikiran said...

Puisi yang menarik kawan! Jika ada masalah. Sadari batin, oke😀 menyadari setiap keinginan, mungkin sulit menghilangkan, namun itu hanya bagian kecil dari kosmos, ingatlah itu kawan 😃 semoga TUHAN memberkati.😇

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..