KALAU SUKA..

Thursday, July 5, 2012

5 buffered earning...........

salam

alhamdulillah..dalam fening duk jawab final exam nie..tyme bukak Incik Nuffnang..terkezutt jugak bila tengok dah  5 buffered earning yang dihadiahkan dalam waktu terdekat nie....hehe....thankz bebanyak..
ini adalah buffered yang kedua terbanyak..sebelum ni pernah jugak dapat 8 buffered dalam satu masa..tapi saya ni  tak care sangat..blog pon malas nak hupdate.....
so kepada kekawan yang datang blog ni jangan lupe la klik2 iklan2 yang ada tue k..

CAMPAIGN NAMEBLOG


FNCC Coke Euro 2012ini cerita hidupku


GUESS One To Watchini cerita hidupku

U Mobile Unlimited Mobile Internetini cerita hidupku

Thursday Plantationini cerita hidupku


Unilever AXE Islandini cerita hidupku




Salam Nisfu Syaaban.
smoga thun ini lebih baek dr thun sbelumnya...
dan semoga kita sama2 berpeluang bertemu dengan Ramadhan skali lagi...
insyaALLAH..
doakan saya menjawab peperiksaan dengan jayanya yer..
wallahualam...:)

4 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

✿Lady Ainaa✿ said...

Macam mana nk tingkatkan earning tu??? tak fhm sgt nie.. huaaaaaaaaaaaaa...... terbaiklah...

Salam nisfu syaaban juga.. hehehehe

Nur chahaya abadiey said...

nur pon kurg pasti..ni smua bgntung pd nuffnang la kot..
BE byk tp blog xaktif.,earning kurg jgk..hehe

buatbest said...

wah..bestnye~ kalo slalu dpt msti best kn..huhu

Nur chahaya abadiey said...

buat best : Alhmdulillah..memg seronok sbb smgt berblog bertmbh.. tp BE byk tp kalu kta krg rjin earning still xmeningkt..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..