KALAU SUKA..

Saturday, October 9, 2010

aku rindu dia.......

kenapa susah betoll nak melupakan dia..dalam sume perkara kenapa harus ada ingatan pada dia..aku cuba melupakan dia namun hampir  aku masih tidak mampu..terlalu banyak perkara mengingatkan aku pada dia...dia pernah hadir dalam hidup aku suatu ketika dulu..menjadi teman paling setia yang sudi mendengar semua masalah aku..dia tak pernah jemu bagi  nasihat kat aku..pendorong aku tuk meneruskan hidup nie..yang pasti dia tak pernah mengecewakan aku walu aku selalu sangat mengecewakan dia....tapi kini semua dah berakhir..dia dah pergi dari hidup aku..semuanya sebab aku.....aku yang salah..tapi masa lalu takkan dapat kembali kan.. dia  dah jauh dari aku..ermm.....kenapa aku perlu membawa bersama  semua kenangan antara aku dan dia nie selalu eak?..kenapa aku tak mahu melupakan dia.?...kenapa aku masih mengharapkan yang dia akan  kembali seperti dulu....sedangkan  aku tahu semua nie  hanya harapan yang sia-sia....biarlah masa menentukan segalanya...  aku masih mencuba melupakan dia dan aku sentiasa mendoakan yang terbaek buat dia.....ya Allah..tabahkan lah hatiku menempuh hidup inie.,jangan biarkan aku hanyut dengan perasaan aku hingga aku melupaiMU..dan dekatkan lah hatiku pada cintaMU selalu..............Amin.....................

2 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

IdaRaida said...

who's that person?

Unknown said...

someone...something.......somewhere...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..