KALAU SUKA..

Monday, October 4, 2010

BLOG LIST BEN ASHAARI OKTOBER



setelah mengusha blog En.Ben Ashaari hati aku terdetik lak nak join blog list En.Ben nie...
so aku pon wat keputusan untuk wat entry nie..last minute punyer entry koz baru bukak blog malam nie n baru terperasan En.Ben punyer entry...tapi masalahnyer aku tak tau nak wat camne even En.Ben da bagi guideline....so..aku pon buat je la ikut kate hati aku nie..sal blog aku nie..ini hanyalah blog peribadi aku..aku tulis berdasarkan apa yang aku rase n ini lah salah satu alternatif bagi  aku nak puaskan hati aku ikut cara yang berbeza...selalunyer law tak puas ati aku kene cakap..sejak berblog nie aku rase banyak perkara aku selesa tuk taep jeh...tapi kadang-kadang pening gak kepala koz tak taw nak tulis ape da..yang menariknyer hidup nie ader jeh peristiwa-peristiwa baru yang berlaku yang aku leh post kat sini...kira best la hobby berblogging nie...
erm..da tak taw da nak taep ape koz tak der idea dahh....so.camner En,Ben..leh diterima tak entry camnie....??? hopely boleh la kan..saye nie budak baru belajar [ceh..bajekk sopan depan En,Ben guna saya2 bagai..huhuhu] k la...itu sahaja dari ku...sekian......=)
.

0 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..