KALAU SUKA..

Saturday, February 26, 2011

audit ohh..audit.. =P

salam u oll... pekabar? sihatkah?? moga2 u oll sihat2 selalu yep.. minggu ni saya berasa sangat kesibukan dek kekelasan dan banyak ke'test'an yang terpaksa rela dihadapi...saje nak share dengan u oll.....Seperti tajuk diatas.saya memaklumkan bahawa padah hari ahad  bersamaan 27/02/2011.. jam 10.am saya akan menduduki test untuk subjek audit......=p

tension giler bace audit2 nieh.....sakit kepala hingga menggangu kosentrasi untuk membaca lebih banyak membuatkan saya lebeh selesa untuk tidur dari meneruskan pembacaan dengan harapan... tidur itu mampu memberi saya ilmu2 audit melalui mimpi.....erkk..boleh ker gitu ea? sila jangan tiru macam saye yer!!! salah disisi undeng2..mengancam keselamatan  institusi pembelajaran yang semakin kompleks n mengkomplekskan.

sewaktu mentelaah ilmu audit ..saya peruntukkan membaca buku2 audit selama satu jam dan berehat mengonline kan diri selama 2 jam...wah...wah..wah..nampak yer betapa keletihan dan kestressan disitu..

erm...lastly..saya mengharapkan anda sume mendoakan saya mampu menjawab test esok dengan cemerlang..gemilang n terbilang yer..Amin....

tq... =)

3 5 insan yang sudi meluahkan perasaan:

nora amila ghazali said...

budak dia uitm erk??? samala kita... jawab audit sok.. gud luck!!

NCR said...

nora : heheh..bukan dia tp Bacc..k
gud luck u too...

::NIK:: Malaysia said...

hye..salam kenal..izinkn sy follow blog anda..free2 sudi2 la ke blog sy...tq..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

lain2 untuk dibaca :

..